4 Yoga Asanas που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα (Yπάρχει λόγος!)

4 Yoga Asanas που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα (Yπάρχει λόγος!)

Ακόμη και τις ημέρες που δεν έχεις χρόνο (ή έτσι πιστεύεις) μπορείς να κάνεις αυτές τις 4 asanas που θα ξεμπλοκάρουν το σώμα σου αλλά και το μυαλό σου! Η Fit Girl Expert Μαρία Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga και μυημένη στη Yoga από το 1986, μας δείχνει πως να τις κάνουμε και μας εξηγεί το γιατί!

Adho Mukha Svanasana (Σκύλος που κοιτάει κάτω)

Γιατί; Αυτή η κλασική στάση γιόγκα μπορεί να επαναληφθεί μέχρι 2-4 φορές σε μία συνεδρία και προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Είναι μία από αυτές τις στάσεις γιόγκα που μπορείτε να κάνετε ακόμα και όταν είστε κουρασμένοι και βοηθά στην ανάκτηση της χαμένης ενέργειας μέσα σε λίγα λεπτά. Η Adho mukha svanasana εκτείνει τα χέρια, την πλάτη, τους γοφούς και τους μηρούς σας, δυναμώνει τους μυς σας και αυξάνει την ευελιξία του σώματος. Αυτή η στάση αξίζει τον κόπο επειδή αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει το άγχος.

Balasana (Θέση του παιδιού)

Γιατί; Αυτή είναι η καλύτερη γιόγκα για τον σύγχρονο τρόπο ζωής, χαλαρώνει το σώμα και το μυαλό μας και βοηθάει να κρατάμε μακριά το άγχος. Αναζωογονεί το σώμα, το μυαλό και την ψυχή μας, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι για τις καθημερινές προκλήσεις. Μπορείτε να εξασκήσετε αυτή τη στάση συνεχίζοντας από την προηγούμενη άσανα. Μόλις το κεφάλι σας αγγίξει το έδαφος, ξεκουραστείτε για 60 δευτερόλεπτα σε αυτή τη θέση λαμβάνοντας βαθιές αναπνοές. Επαναλάβετε 3-4 φορές, θα αισθανθείτε αμέσως την αίσθηση της χαλάρωσης σε ολόκληρο το σώμα σας.

Ashwa Sanchalanasana (Στάση του δρομέα)

Γιατί; Αυτή η θέση τεντώνει τη σπονδυλική στήλη, τα ισχία, τη μέση, και τα πόδια ενώ ενισχύει τους μύες γύρω από τη σπονδυλική στήλη. Είναι μια από τις πιο δημοφιλείς θέσεις γιόγκα που διδάσκεται στα μαθήματα γιόγκα. Η ashwa sanchalanasana έχει πολλές παραλλαγές. Επαναλάβετε αυτή την στάση για 3-5 φορές για να ενισχύσετε τα γόνατά σας, τους αστραγάλους και τη μέση.

Virabhadrasana 2 (Πολεμιστής 2)

Γιατί; Η στάση του Πολεμιστή 2 προέρχεται από το μυθολογικό χαρακτήρα του Σίβα, ο οποίος δημιούργησε έναν υπερβολικά ισχυρό πολεμιστή, τον Βιραμπάντρα, για να εκδικηθεί τον θάνατο της αγαπημένης του γυναίκας Σατί. Αυτή η θέση είναι δυναμική και έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Εάν είστε αρχάριος, αυτή η στάση μπορεί να είναι δύσκολη. Οι αρχάριοι μπορούν να έχουν την υποστήριξη μιας καρέκλας μέχρι να εξοικειωθούν. Η Virabhadrasana II ενισχύει τα πόδια και αυξάνει τη συνολική αντοχή. Βελτιώνει τη συγκέντρωση, την κυκλοφορία του αίματος, ενεργοποιεί και ισορροπεί το σώμα. Κατά την άσκηση αυτής της στάσης γιόγκα, βεβαιωθείτε ότι αναπνέετε φυσιολογικά και δεν κρατάτε την αναπνοή σας.

Fit Girls Expert: Μαρία Χρυσοχεράκη

Special Thanks: YogaHeart.gr | Photographer: Antonia Skandalari _ Outfits: ΒAYA.FIT

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post