Crispy Tortilla Pizza: Η πίτσα που μπορείς να φας χωρίς καμία ενοχή!

Crispy Tortilla Pizza: Η πίτσα που μπορείς να φας χωρίς καμία ενοχή!

Ας συμφωνήσουμε ότι όλες μας αγαπάμε μια καλή πίτσα… αλλά όχι τις θερμίδες!

Αυτός είναι και ο λόγος που όσες φορές θέλουμε να φάμε πίτσα, απλά δεν το κάνουμε! Όπως πολλές φορές έχουμε πει, ο καλύτερος τρόπος να τρώμε σωστά δεν είναι να ακολουθούμε τις τελευταίες τάσεις και τις ακραίες διατροφικές αλλαγές (χάστε 400kg σε μόλις δύο ημέρες!) αλλά να προσαρμόσουμε τους πειρασμούς με τέτοιο τρόπο στο διατροφολόγιo μας, που και νόστιμα θα τρώμε αλλά και χωρίς ενοχές! Για παράδειγμα η απαγορευμένη πίτσα! Ένα από τα αγαπημένα γεύματα του κόσμου, εύκολο να φτιαχτεί και τόσο νόστιμο, αλλά φορτωμένο με υδατάνθρακες, θερμίδες και λίπος, και λίγα οφέλη για τον οργανισμό μας!

Πώς θα κάνεις μια πίτσα υγιεινή; Απλά… με μια πιο λεπτή ζύμη και λιγότερα τυριά.

Αυτός είναι ο λόγος που σήμερα θα σου αποκαλύψω την αγαπημένη μου πίτσα με βάση την τορτίγια! Σου δίνω τη δική μου συνταγή – η οποία είναι ιδανική αν δε τρως κρέας – αλλά νιώσε ελεύθερη να βάλεις ό,τι θέλεις σαν topping. Κοτόπουλο, τόνος, αγκινάρες… Όλα τα υγιεινά και χρήσιμα για τον οργανισμό συστατικά είναι δεκτά!

Crispy Tortilla Pizza: 289 θερμίδες

Θα χρειαστείς

4 τορτίγιας

Συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας

1 φακελάκι μοτσαρέλα ή φέτα

Ελιές

1 κρεμμύδι (κόκκινο ή λευκό)

Πιπεριά (καυτερή ή κανονική)

4 μικρές ντομάτες

Προαιρετικά

Καλαμπόκι

Λίγο βασιλικό φρέσκο

Πιπέρι

Εκτέλεση

Απλώνουμε την σάλτσα σε κάθε τορτίγια. Βάζουμε το τυρί σε λεπτά στρώματα και στη συνέχεια τα λαχανικά που τα έχουμε κόψει σε μικρά κομμάτια.
Τις βάζουμε να ψηθούν για 10-15 λεπτά στους 180 ° C – πρόσεξε να μην καούν.

Εxtra tip: Αν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη χρησιμοποίησε τορτίγες ρυζιού!

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post