Φοβάσαι τα βάρη; Και όμως! Δεν ξέρεις πόσα οφέλη έχει για το σώμα σου μια τέτοια προπόνηση

Φοβάσαι τα βάρη; Και όμως! Δεν ξέρεις πόσα οφέλη έχει για το σώμα σου μια τέτοια προπόνηση

Ανήκεις σε αυτές που όταν ακούν “βάρη” σκέφτεσαι το σώμα σου σαν αρσιβαρίστα;


Ο κόσμος του fitness industry έχει εμπλουτιστεί τα τελευταία χρόνια με πολλές γυναίκες οι οποίες ακολουθούν προγράμματα εκ γύμνασης με βάρη. Στον αντίποδα όμως βρίσκεται και μια άλλη μερίδα γυναικών η οποία αμφισβητεί αυτό το είδος γυμναστικής. Ο λόγος είναι γιατί κάνουν σύγκριση αποτελεσμάτων των ασκήσεων με βάρη που ακολουθεί ένας άνδρας και βλέποντας τα, θεωρούν πως εάν γυμναστούν και αυτές με βάρη θα “φουσκώσουν” μυϊκά χάνοντας έτσι την θηλυκότητα τους.

Αυτό όμως δεν ισχύει πλην κάποιον σπάνιων περιπτώσεων, αφού ο γυναικείος οργανισμός παράγει 20 φορές λιγότερη ποσότητα τεστοστερόνης στο αίμα από τον ανδρικό οργανισμό. Επομένως, εάν μια γυναίκα και ένας άντρας ακολουθήσουν ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα εκ γύμνασης τόσο σε κιλά όσο και σε επαναλήψεις τα εμφανισιακά αποτελέσματα δε θα είναι ίδια.

Τα οφέλη που έχουν οι προπονητικές ασκήσεις με βάρη αφορούν κυρίως την αύξηση της μυϊκής δύναμης κάτι που είναι σημαντικό για όλους τους ανθρώπους. Η δύναμη λοιπόν, αυξάνεται σημαντικά όταν ακολουθείται από τα σωστά προπονητικά πρωτόκολλά. Κατά συνέπεια, όχι μόνο θα αυξηθεί η μυϊκή σου μάζα αλλά παράλληλα θα τονωθεί και η αυτοπεποίθηση σου, αφού πολλά πράγματα που κάνουμε στη καθημερινή μας ζωή απαιτούν δύναμη.

Συνοπτικά λοιπόν θα σου αναφέρω πιο κάτω μερικούς λόγους για τους οποίους δεν πρέπει καμία από μας να φοβάται να ακολουθεί ένα προπονητικό πρόγραμμα με βάρη.

1) Αυξάνοντας την μυϊκή μάζα του σώματος μας, αυξάνεται και ο μεταβολισμός με αποτέλεσμα οι θερμίδες να καίγονται ευκολότερα κατά τη διάρκεια της μέρας.
2) Αποτελέσματα ερευνών δείχνουν ότι η συστηματική προπόνηση με βάρη σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή που περιλαμβάνει ασβέστιο συμβάλουν στην ενδυνάμωση των οστών. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η μείωση του κινδύνου οστεοπόρωσης.
3) Αυξάνεται η αντοχή μας με αποτέλεσμα να γινόμαστε όλο και πιο αποδοτικές κατά τη διάρκεια της ημέρας.
4) Οι πιθανότητες τραυματισμού και πόνων στην πλάτη ή στις αρθρώσεις μειώνονται αισθητά μιας και η προπονήσεις με βάρη δεν χτίζουν μόνο μύες αλλά και συνδετικούς συνδέσμους.
5) Εάν το προπονητικό σου πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει ασκήσεις με βάρη και ένα καλό αερόβιο τότε αυξάνεται η άμυνα του οργανισμού σε διάφορες καρδιακές παθήσεις. Αυτό γιατί μειώνεται η πίεση του αίματος και αυξάνεται η καλή χοληστερόλη.
6) Και το σημαντικότερο απ’ όλα είναι ότι ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση μας και καταπολεμάτε έτσι η κατάθλιψη.

Δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς αρκεί να ακολουθήσεις ένα σωστά διαμορφωμένο πρόγραμμα εκ γύμνασης με βάρη από τους ειδικούς και είμαι σίγουρη πως τα αποτελέσματα θα σε εντυπωσιάσουν!

Διάβασε επίσης

Follow:
Τζένη Άστρα
Τζένη Άστρα

Ονομάζομαι Τζένη Άστρα, είμαι δασκάλα και ειδική παιδαγωγός στο επάγγελμα αλλά παράλληλα και ένα fit girl το οποίο έμαθε να αγαπά το σώμα το αφού πρώτα το πέρασε από 40 κύματα! Αν με ρωτήσεις ποιο είναι το πάθος μου θα σου πω ο χορός και τα ταξίδια! Τρελαίνομαι να γράφω, να γυμνάζομαι, να πειραματίζομαι στη κουζίνα και να περνάω όμορφα με τους δικούς μου ανθρώπους! Αγαπώ τις ατέλειωτες βόλτες, τα παγωτά και τα αληθινά χαμόγελα!

Find me on: Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post