Πόσος καιρός χρειάζεται για να δεις πραγματικά αποτελέσματα από τις προπονήσεις σου;

Πόσος καιρός χρειάζεται για να δεις πραγματικά αποτελέσματα από τις προπονήσεις σου;

Ας είμαστε ειλικρινείς: Δεν έχουμε όλες το Summer Body ούτε γεννηθήκαμε μέσα στα γυμναστήρια. Όμως μπορούμε να κατακτήσουμε το σώμα που ονειρευόμαστε, αρκεί να προσπαθήσουμε. Είτε ξεκινάς σήμερα είτε βρίσκεσαι στο ενδιάμεσο της προσπάθειας σου, το ερώτημα “πότε θα δω αποτελέσματα από την προπόνηση μου;” είναι αυτό που σου τριβελίζει το μυαλό.

Εξαρτάται από το σημείο εκκίνησης

Αρχικά, δεν υπάρχει ένας “μαγικός” αριθμός προπονήσεων. Κάθε σώμα είναι εντελώς διαφορετικό. Η διατροφή, οι στόχοι και ο τύπος της προπόνησης – νέας ή υπάρχουσας – παίζουν τεράστιο ρόλο στα αποτελέσματα που επιδιώκεις να κατακτήσεις. Ένας γενικός κανόνας είναι να μείνεις στο πρόγραμμα εξι έως οκτώ εβδομάδες για να δεις την αλλαγή και να κάνεις τουλάχιστον 3 προπονήσεις την εβδομάδα.

Θέλεις να δεις την αλλαγή πιο γρήγορα; Ανανέωσε τη διατροφή σου

Ναι, η άσκηση είναι αποτελεσματική. Αλλά για να δεις ταχύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να αλλάξεις τη διατροφή σου. Ο συνδυασμός της άσκησης και των διατροφικών αλλαγών μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα αποτελέσματα. Αν κάποιος που δεν τρώει συνήθως υγιεινά αρχίζει να υιοθετεί μια διατροφή χαμηλότερη σε ζάχαρη και επεξεργασμένα τρόφιμα, το πρήξιμο μπορεί να μειωθεί μέσα στην πρώτη μέρα ή δύο. Αυτό μπορεί να μην σημαίνει άμεση απώλεια λίπους, αλλά όταν βλέπεις ότι κάτι καλό συμβαίνει με το σώμα σου σίγουρα έχεις κίνητρο για να συνεχίσεις.

Το να αισθάνεσαι πόνο την επόμενη μέρα είναι σημάδι ότι είσαι στο σωστό δρόμο

Αν δεν νιώθεις αυτόν τον πόνο της προπόνησης την επόμενη ημέρα, πιθανόν να μην έχεις δώσει το 100% σου, άρα δε θα έχεις και τις αποτελεσματικές αλλαγές που επιθυμείς. Θα πρέπει να αισθανθείς την κόπωση από την πρώτη μέρα.

Άυξησε το επίπεδο της έντασης, πρόσθεσε περισσότερες επαναλήψεις, μείνε παραπάνω στη σανίδα και νιώσε ότι πραγματικά ότι η προπόνηση σου δουλεύει.

Προσοχή! Δε χρειάζεται να ζοριστείς και να καείς κάνοντας 7/7 προπόνηση. Οι μέρες που κάνουμε break είναι εξίσου σημαντικές για το σώμα μας και ιδιαίτερα για τους μύες μας.

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post