Χρειάζεσαι μόνο μία άσκηση για να γυμνάσεις την κοιλιά σου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο

Χρειάζεσαι μόνο μία άσκηση για να γυμνάσεις την κοιλιά σου με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο

Αν οι κλασικοί κοιλιακοί δεν είναι το φόρτε σου τότε πρέπει να δοκιμάσεις αυτή την άσκηση.

Μπορεί αυτό που σε ενδιαφέρει να είναι απλώς να δεις την κοιλιά σου σφιχτή, αλλά είναι εξίσου σπουδαίο να έχεις την ευελιξία να ισορροπείς και να εκτελείς σωστά κάθε άσκηση. Και αυτό θα γίνει μόνο αν έχεις δυνατό κορμό. Πολλές φορές ξεχνάμε πόσο σημαντικές είναι οι ασκήσεις που δυναμώνουν αυτό το σημείο του σώματος μας, το οποίο είναι τόσο σημαντικό. Γιατί; Σκέψου: Αν ο κορμός σου είναι δυνατός, είσαι σε θέση να εξελίξεις την φυσική κατάσταση σου, κάνοντας οποιαδήποτε άσκηση με τον σωστό τρόπο και χωρίς δυσκολία. Και ναι, σε αυτές είναι και οι κοιλιακοί!

Υπάρχει μία λίστα από ασκήσεις που εστιάζουν στον κορμό που σου επιτρέπουν να δουλέψεις τον κοιλιακό σου και συγχρόνως να γυμνάσεις ολόκληρο τον πυρήνα. Και μία από αυτές είναι η δημοφιλής σανίδα! Θα έχεις κάνει σίγουρα την κλασική, αλλά υπάρχει μία παραλλαγή που θα σου δώσει πιο γρήγορα αποτελέσματα!

Έχεις δοκιμάσει να κάνεις σανίδα κρατώντας ψηλά χέρι και πόδι σε εναλλαγή;

  • Κάθισε σε ευθεία θέση και στηρίξου στα χέρια σου, τα οποία έχεις τοποθετήσει στο ύψος των ώμων.
  • Κράτησε σφιχτή την κοιλιά και σήκωσε το δεξί χέρι, ενώ ταυτόχρονα σηκώνεις το αριστερό πόδι. Κράτα τον έλεγχο και μείνε για ένα δευτερόλεπτο.
  • Επέστρεψε στην αρχική θέση και επαναλάβετε με το αριστερό χέρι και το δεξί πόδι.
  • Κάνε 10 επαναλήψεις.
  • Συμπληρώστε τρία σετ των 10 επαναλήψεων.
Follow:
Εβελίνα Νύκτα
Εβελίνα Νύκτα

Personal Trainer / Wellness Editor / Owner Being.gr

Find me on: Web

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post