Η Yoga του Φθινοπώρου: Οι must άσανας που μπορείς να κάνεις παντού!

Η Yoga του Φθινοπώρου: Οι must άσανας που μπορείς να κάνεις παντού!

Η Μαρία Χρυσοχεράκη μας δείχνει τις must ασκήσεις για αυτό το Φθινόπωρο. Πάρε το Yoga Mat σου και ετοιμάσου!

Θα με ρωτήσεις: Ποιος ο λόγος να κάνω συγκεκριμένες ασκήσεις Yoga επειδή αλλάζει απλά η εποχή; Η Μαρία Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga και μυημένη στη Yoga από το 1986, μου εξηγεί ότι   αυτήν τη σεζόν, πρέπει να επιλέγουμε κινήσεις που έχουν ροή και παράγουν ζέστη. Επίσης πρέπει να εξισορροπήσουμε το στοιχείο του αέρα (vata) με άσανας που ενισχύουν την pitta και kapha.

Τις παρακάτω asanas που μου έδειξε η Μαρία, μπορείς να τις κάνεις ακόμη και αν είσαι αρχάρια! Πάρε το Yoga Mat σου και ετοιμάσου!

Η θέση του παιδιού

Συνδεθείτε με τη γη και ξεκουραστείτε

Ενώστε τα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών.

Ελάτε σε θέση τραπεζάκι.

Απομακρύνετε τα γόνατά σας.

Καθίστε τη λεκάνη στις φτέρνες σας και εκτείνετε τον κορμό μπροστά μέχρι το μέτωπο να ακουμπήσει το πάτωμα.

Εκτείνετε τα χέρια σας προς τα πίσω.

Μείνετε για 5 έως 10 αναπνοές.

Γάτα / Αγελάδα

Αφήστε τη διαίσθησή σας να καθοδηγήσει τις κινήσεις της ροής και να λιπάνει τις αρθρώσεις σας.

Ελάτε σε θέση τραπεζάκι.

Ευθυγραμμίστε τους καρπούς σας κάτω από τους ώμους σας και τα γόνατά σας κάτω από τους γοφούς σας.

Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας αν το χρειάζεστε.

Εισπνεύστε, ανοίξτε το στήθος σας και υψώστε το στέρνο σας.

Εκπνεύστε, πιέστε προς τα κάτω τα χέρια σας και καμπουριάστε την πλάτη σας.

Συνεχίστε προς τα πάνω και προς τα κάτω όσο θέλετε ή για να απελευθερώσετε την κίνηση.

Συνεχίστε για δύο έως πέντε λεπτά.

Πολεμιστής ΙΙ / Ειρηνικός Πολεμιστής / Πλάγια γωνία

Από τον Σκύλο που κοιτάζει Κάτω, φέρτε το δεξί σας πόδι μπροστά, ανάμεσα στα χέρια σας.

Στρίψτε και πατήστε τη φτέρνα του πίσω ποδιού.

Λυγίστε το μπροστινό γόνατο και ευθυγραμμίστε τον μηρό σας με το πάτωμα. Κρατήστε το πίσω πόδι τεντωμένο.

Υψώστε τον κορμό και επεκτείνετε τα χέρια σας προς τα εμπρός και προς τα πίσω.

Μείνετε στην θέση αυτή για τρεις έως πέντε αναπνοές.

Υψώστε το μπροστινό χέρι σας προς τα πάνω. Εισπνεύστε και κάντε μια πίσω κάμψη τεντώνοντας τη δεξιά πλευρά της μέσης σας.

Φέρτε το δεξί χέρι πάνω από το κεφάλι και ακουμπήστε τα δάχτυλα του αριστερού χεριού στο πίσω πόδι. Απολαύστε το ειρηνικό πολεμιστή για μία έως δύο βαθιές αναπνοές.

Εκπνεύστε, επεκτείνετε το δεξιό αντιβράχιο στον μπροστινό μηρό σας και φέρτε το αριστερό σας χέρι προς το αυτί σας. Απολαύστε την πλάγια γωνία για μία έως δύο βαθιές αναπνοές.

Ξεκινήστε να ρέετε ανάμεσα σε αυτές τις δύο θέσεις: Ειρηνικός Πολεμιστής στην εισπνοή σας, Πλάγια γωνία στην εκπνοή σας.

Συνεχίστε για 6 έως 10 αναπνοές και στη συνέχεια επαναλάβετε την αριστερή πλευρά.

#namaste

Special Thanks: YogaHeart.gr | Photographer: Antonia Skandalari

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post