3 ασκήσεις για τέλειους πλάγιους κοιλιακούς

3 ασκήσεις για τέλειους πλάγιους κοιλιακούς

Η δεύτερη καραντίνα έχει περιορίσει ξανά τη δυνατότητα σου να γυμναστείς σωστά, όπως θα έκανες στα Holmes Place, και ίσως έχει επιδράσει στο επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης. Ένα σημείο του σώματός σου, στο οποίο μπορείς να εστιάσεις ώστε να το κρατήσεις γυμνασμένο και σε φόρμα είναι οι κοιλιακοί. Ανά πάσα στιγμή μπορείς να κάνεις 3 σετ κοιλιακών, οι οποίοι θα κρατήσουν ζεστό το σώμα στη διάρκεια της μέρας, ειδικά εάν δεν κινείσαι αρκετά.

Εάν πάλι νιώθεις ότι έχεις αρκετά γυμνασμένους κοιλιακούς, μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω ασκήσεις πλάγιων κοιλιακών που σου προτείνουν οι Trainers του Holmes Place. Η ενδυνάμωση των πλάγιων κοιλιακών σου, όχι μόνο θα σμιλεύσει τέλεια ολόκληρο το six-pack και θα λιώσει το κοιλιακό λίπος, αλλά θα ενισχύσει και τη μέση σου, ώστε να αποφεύγεις τραυματισμούς ή την καταπόνηση της περιοχής.

Σφυρηλάτησε, λοιπόν, τους πλάγιους χαμηλούς κοιλιακούς σου, ενίσχυσε τη μέση σου και δυνάμωσε τον κορμό σου μόνο με τρεις ασκήσεις!

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post