Aν μέχρι σήμερα σνόμπαρες το περπάτημα, τότε προφανώς δε γνωρίζεις πόσα πολλά μπορεί να σου προσφέρει

Aν μέχρι σήμερα σνόμπαρες το περπάτημα, τότε προφανώς δε γνωρίζεις πόσα πολλά μπορεί να σου προσφέρει

Aν ανήκεις στην κατηγορία των Fit Girls που ακούν περπάτημα και απλά αλλάζουν δρόμο, τότε δε ξέρεις πόσα πολλά μπορεί να σου προσφέρει.

Προσωπικά τις ημέρες που δεν έχω διάθεση για γυμναστήριο και full πρόγραμμα επιλέγω να μην κάτσω στον καναπέ αλλά να βγω για ένα χαλαρό τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα. Σχεδόν ποτε δε βρίσκω παρέα και έχω εντοπίσει μία προκατάλειψη για το περπάτημα. Έτσι αποφάσισα να σου παραθέσω όλους τους καλούς λόγους που θα σε πείσουν να το επιλέξεις ως μία εναλλακτική για εκείνες τις μέρες που δε θέλεις να σηκώσεις βάρη ή να τρέξεις 7 χιλιόμετρα στο διάδρομο.

Καις λίπος

Για να έχει το περπάτημα αποτέλεσμα, θα πρέπει να ανεβάσεις το ρυθμό. Περπάτα λοιπόν όσο πιο γρήγορα μπορείς, ώστε να αυξηθούν οι παλμοί της καρδιάς και να αρχίσεις να καις λίπος.

Θα αποκτήσεις πιο λεπτή μέση

Πριν ξεκινήσεις να περπατάς μάζεψε προς τα πίσω την κοιλιά για να κινητοποιήσεις όλο το μυϊκό σύστημα του κορμού. Βγάλε τα χέρια από τις τσέπες και στρίβε ελαφρά τον κορμό δεξιά και αριστερά για να ενεργοποιηθούν και οι μύες της μέσης, κάνοντας την τακτική «αντίθετο χέρι-πόδι». Αυτό, σε συνδυασμό με το γρήγορο ρυθμό που καίει θερμίδες, θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις πιο λεπτή μέση! Επιπλέον, όταν περπατάς, γυμνάζονται η πλάτη και οι μηροί, ενώ βελτιώνεται η σταθερότητα και η ισορροπία σου.

Θα χάσεις βάρος

Αν και εφόσον εφορμόσεις την εξίσωση το τρίπτυχο Περπάτημα + σωστή διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες = Απώλεια βάρους. Σύμφωνα με την Mayo Clinic που το περπάτημα για αδυνάτισμα δουλεύει ως άσκηση εξαιρετικά. Ο λόγος είναι το ότι δεν αλλάζει αρνητικά τα επίπεδα της γλυκόζης που μας παρέχονται με την πρόσληψη υδατανθράκων.

Θα μπουστάρεις τον μεταβολισμό σου

Είναι όντως ένας τρόπος να ξεκολλήσεις τον μεταβολισμό σου και να του δώσεις την ώθηση που χρειάζεται. SOS: Η διάρκεια πρέπει να φτάνει και να ξεπερνά τα 45 λεπτά, καθώς το υποδόριο λίπος (η στρώση λίπους που είναι τοποθετηµένη ακριβώς κάτω από την επιδερµίδα) αρχίζει να χάνεται µετά τα πρώτα 20 λεπτά.

Θα φτιάξει η διάθεση σου

Έρευνες δείχνουν ότι το περπάτημα έχει ευεργετική επίδραση στο νευρικό σύστημα και συμβάλλει στη μείωση του θυμού και της εχθρότητας. Γίνεται μάλιστα ακόμη πιο αποδοτικό και ωφέλιμο για την ψυχική σου υγεία, αν έχεις παρέα.

Follow:
Μαριλένα Κοντογιάννη
Μαριλένα Κοντογιάννη

Τι να πρωτοδηλώσω για εμένα λοιπόν. Φοιτήτρια νομικής, απρόσμενα ρομαντική , ξινή στους ξένους και σε όσους δεν θέλω, σχετικά αστεία με ιδιαίτερη αδυναμία στα σκυλάκια. Ως κλασική ανασφαλής με καθετί πάνω μου ψάχνω διαρκώς, εδώ και είκοσι χρόνια που υπάρχω, μικρά tips που θα με κάνουν να νιώσω καλύτερα με αυτό που είμαι και αυτό που βλέπω στον καθρέφτη. Και επειδή αυτό που είμαι θέλει ακόμα πολλή δουλειά, πάω σε αυτό που έρχομαι σε επαφή όταν κοιτάω στον καθρέφτη.

Find me on: Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post