Hello Booty: Πώς θα σμιλεύσεις τους γλουτούς σου μόνο με λάστιχα αντίστασης

Hello Booty: Πώς θα σμιλεύσεις τους γλουτούς σου μόνο με λάστιχα αντίστασης

Ποια δε θέλει καλοσμιλεμένους γλουτούς που να κοιτάζουν στο ταβάνι; Καμία! Σκέψου, ότι αφιερώνουμε ολόκληρες προπονήσεις σε αυτό το επίμαχο σημείο και θέλουμε να ανταμειφθεί και ο κόπος μας αλλά και ο ιδρώτας που ρίχνουμε.

Αν μέχρι σήμερα πίστευες ότι μόνο τα βάρη κάνουν δουλειά, ήρθε η στιγμή να σου πούμε ότι τα λάστιχα γυμναστικής και γενικά η ελαστική αντίσταση, ενεργοποιούν περισσότερο τους μυς από τα βάρη ή τα μηχανήματα, με λιγότερη επιβάρυνση στις αρθρώσεις και άρα μειωμένο κίνδυνο τραυματισμού.

Φυσικά τα λάστιχα αντίστασης στο γυμναστήριο τα χρησιμοποιούν όλοι, και όσο και αν τηρούνται οι κανόνες υγιεινής υπάρχουν πολλές φορές που τα κοιτάς με μισό μάτι. Πες μας, δε θα ήταν τέλειο να έχεις τα δικά σου fitness bands που δε θα τα μοιράζεσαι με κανέναν;

Ακριβώς αυτό σκεφτήκαμε και εμείς και είμαστε εδώ σήμερα για να σου μιλήσουμε για τα #FitGirlsΑpproved λάστιχα αντίστασης Hello Booty!

Τα λάστιχα αντίστασης που αγαπήσαμε

Εκτός από το όνομα του brand το οποίο είναι τέλειο, το αμέσως επόμενο είναι ότι δεν θα παραλάβεις 1 λάστιχο αλλά 4 λάστιχα αντίστασης με μόλις 23 ευρώ! Κάθε band έχει διαφορετικό βαθμό αντίστασης και είναι ειδικά σχεδιασμένα για να σε βοηθήσουν να σμιλεύσεις, να ανορθώσεις και να χτίσεις τους γλουτούς σου. Τα ξεχωρίζεις από το χρώμα!

  • Light (Ανοιχτό ρόζ)
  • Medium (Βαθύ ροζ)
  • Heavy (Μωβ)
  • X-Heavy (Πράσινο)

Extra tip: Θα αγαπήσεις το κομψό ροζ πουγκί μεταφοράς

Στα plus: είναι φτιαγμένα από 100% υψηλής ποιότητας φυσικό λάτεξ ώστε να είναι ελαφριά, ανθεκτικά και εύχρηστα και έχουν τα πιο vivid χρώματα για να προσθέτουν στυλ στην προπόνησή σου και να σου φτιάχνουν τη διάθεση.

Σε ποιες ασκήσεις μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις

Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για την προπόνησή σου στο σπίτι ή για την ενίσχυση των ασκήσεων σου στο γυμναστήριο ή ακόμη και όταν ταξιδεύεις και δε θέλεις να μείνεις εκτός προγράμματος. Λειτουργούν εξαιρετικά σε όλες τις μυϊκές ομάδες και κυρίως για την εκγύμναση των γλουτών! Επίσης είναι ιδανικά για ζέσταμα, διατάσεις, τόνωση, ενδυνάμωση και βελτίωση της ελαστικότητας.

Μπορείς να ενσωματώσεις τα λάστιχα σε ασκήσεις όπως:

  • Squats, glute bridges (Τοποθέτησε το λάστιχο πάνω από τα γόνατα)
  • Glute kickbacks, Crab walks (Τοποθέτησε το λάστιχο πάνω από τα γόνατα)
  • Hip thrust (Τοποθέτησε το λάστιχο πάνω από τα γόνατα)

Θα το βρεις ΕΔΩ

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post