Γιατί δε ξεκουράζεσαι ενώ κοιμάσαι;

Γιατί δε ξεκουράζεσαι ενώ κοιμάσαι;

Η σχέση με τον ύπνο μας είναι ιερή και αλίμονο αν κάποιος πει ότι δεν είναι ο ύπνος που μας χαρίζει ηρεμία για να μπορούμε να αντέξουμε την καθημερινότητά μας. Πολλές φορές, ωστόσο, εξαιτίας του κακού ύπνου που κάνουμε, η μέρα μας γίνεται πολύ πιο δύσκολη από ό,τι θα έπρεπε.

Τι πρέπει όμως να κάνουμε ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε τον ύπνο μας ποιοτικό ακόμα και αν αυτός διαρκεί τρεις ώρες;

  1. Απόφυγε την έκθεση σε ακτινοβολία πριν κοιμηθείς. Όλοι θέλουμε να
    χαζέψουμε σε Instagram και Facebook πριν κοιμηθούμε ή να στέλνουμε μηνύματα μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο πριν κλείσουμε τα βλέφαρα μας αλλά στην πραγματικότητα αυτό καταστρέφει τη ποιότητα του ύπνου μας μιας και δε δίνει στον εγκέφαλο την εντολή της χαλάρωσης.
  2. Κλείσε όλα τα παντζούρια και τα φωτάκια. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που προτιμούν να κοιμούνται το βράδυ έχοντας αναμμένο έστω ένα ανοιχτό φωτάκι. Στην πραγματικότητα αυτό καταστρέφει την ποιότητα του ύπνου μας αφού ο εγκεφαλός μας αδυνατεί να συλλάβει τη διαφορά και δεν μπορεί να ξεκουραστεί. Ακόμα και μια μάσκα ύπνου είναι πολύ καλή επιλογή σε αυτή την περίπτωση.
  3. Μην πίνεις αλκοόλ. Έχεις παρατηρήσει ότι τον χειρότερο ύπνο τον
    κάνεις το βράδυ που επιλέγεις να βγεις και να διασκεδάσεις με μπόλικο αλκοόλ στον οργανισμό σου;
    Αυτό συμβαίνει επειδή το αλκοόλ προκαλεί υπερένταση στο σώμα μας και μας ξυπνά συχνά κατα τη διάρκεια του ύπνου.
  4. Μην κάνεις γυμναστική. Αν και γενικά η γυμναστική αποτελεί πάντα
    μια καλή επιλογή για τη ζωή μας και πρέπει να υπάρχει σ’αυτή. Η
    γυμναστική πριν το βραδινό ύπνο προετοιμάζει το σώμα μας για δράση και όχι για ξεκούραση.
  5. Μη φας βαριά. Πώς θα κοιμηθείς αν δεν μπορείς να χωνέψεις;
    Σου βγαίνει ένα αίσθημα δυσανεξίας και δεν μπορείς να αφεθείς στο αίσθημα του ύπνου.
  6. Μη σε πιέζεις. Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς, πάρε μερικές αναπνοές και προσπάθησε να χαλαρώσεις διαβάζοντας ένα βιβλίο ή κάνοντας θετικές σκέψεις, σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να ζορίσεις τον εαυτό σου να κοιμηθεί αφού έτσι θα του προκαλέσεις άγχος και αποχαιρέτα τον ύπνο που χάνεις. Ο ύπνος είναι απαραίτητος και πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να διατηρήσουμε την ποιότητα του υψηλή αφού μόνο με σωστό ύπνο θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στους γρήγορους ρυθμούς ζωής μας.
Follow:
Κατερίνα Μάρου
Κατερίνα Μάρου

Γειά σου, είμαι η Κατερίνα και είμαι φιλολόγος! Συχνά θα με βρεις με ένα βιβλίο στο χέρι,με μια κουτάλα να ξεθαβω συνταγές ή με μια νέα κρέμα που πιθανόν ανακάλυψα και λάτρεψα. Αγαπώ οτιδήποτε βοηθά το σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά μου αλλά και τους ανθρώπους που θέλουν να προσπαθήσουν για την αλλαγή. Ελάτε να κάνουμε αυτό το ταξίδι της αλλαγής μαζί!

Find me on: Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post