Εσπρέσο και Απώλεια Βάρους: Τι λένε οι ειδικοί

Εσπρέσο και Απώλεια Βάρους: Τι λένε οι ειδικοί

Όντως υπάρχει σύνδεση μεταξύ τους αν σκεφτείς πως πίνοντας εσπρέσο αυξάνεις το επίπεδο της ενέργειας σου και μειώνεις προσωρινά την πείνα σου. Αυτό συμβαίνει λόγω της περιεκτικότητας σε καφεΐνη του εσπρέσο και τις ελάχιστες θερμίδες, αρκεί να μη προσθέσεις ζάχαρη ή κρέμα.

Εσπρέσο πριν την προπόνηση

Τα περισσότερα επιτυχημένα προγράμματα απώλειας βάρους περιλαμβάνουν τόσο περιορισμό στην πρόσληψη θερμίδων όσο και αύξηση της σωματικής δραστηριότητας. Αυτός ο συνδυασμός παράγει έλλειμμα θερμίδων με αποτέλεσμα την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Nestle Nutrition Institute Workshop Series” τον Ιούλιο του 2013, η κατανάλωση καφεΐνης σε μέτριες δόσεις διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα και βελτιώνει την απόδοση της άσκησης. Η άσκηση μεγαλύτερης διάρκειας ή σε υψηλότερη ένταση συμβάλλει στο να κάψεις περισσότερες θερμίδες άρα και περισσότερα κιλά. Έτσι, ένα εσπρεσάκι πριν από την προπόνησή θα σου δώσει μια έξτρα βοήθεια στην απώλεια βάρους.

Εσπρέσο για μείωση το αίσθημα της πείνας

Η κατανάλωση εσπρέσο μπορεί επίσης να μειώσει την όρεξή σου με αποτέλεσμα να καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Obesity” τον Ιούνιο του 2013, η ημερήσια κατανάλωση καφέ σε υπέρβαρα και παχύσαρκα άτομα μείωσε την πρόσληψη θερμίδων στο επόμενο σου γεύμα.

Η Θερμογόνος επίδραση της καφεΐνης

Η κατανάλωση καφεΐνης από εσπρέσο μπορεί επίσης να αυξήσει ελαφρώς τη θερμογένεση στο σώμα σου, δηλ. την αύξηση στην παραγωγή θερμότητας η οποία μπορεί να προκαλέσει μια μικρή αύξηση στο κάψιμο των θερμίδων. Σύμφωνα με ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο “The American Journal of Clinical Nutrition”, η κατανάλωση 0,001 γραμμάριο καφεΐνης είχε ως αποτέλεσμα ενεργειακή δαπάνη περίπου 80 έως 150 θερμίδων την ημέρα. Αν και αυτός είναι ένας μικρός αριθμός θερμίδων, σίγουρα δεν θέλεις να μη τις κάψεις.

Προσοχή στις παρενέργειες

Αν και η κατανάλωση κανονικής ποσότητας εσπρέσο καθημερινά μπορεί να έχει μερικά οφέλη στην προσπάθεια σου να χάσεις βάρος, μπορεί επίσης να προκαλέσει παρενέργειες. Η υψηλή πρόσληψη καφεΐνης μπορεί να οδηγήσει σε γρήγορο καρδιακό παλμό, άγχος, κατάθλιψη, αϋπνία, ναυτία και ανησυχία. Με την πάροδο του χρόνου, η πρόσσληψη υψηλών επιπέδων καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει μείωση της οστικής πυκνότητας παρεμβαίνοντας στην ικανότητα του σώματός σου να απορροφά ασβέστιο.

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post