Η Yoga Nidra Routine που θα σβήσει όλο το άγχος της ημέρας και θα σε φέρει σε επαφή με τον εαυτό σου

Η Yoga Nidra Routine που θα σβήσει όλο το άγχος της ημέρας και θα σε φέρει σε επαφή με τον εαυτό σου

Πόσες φορές έχεις σκεφτεί να δοκιμάσεις τον διαλογισμό αλλά δεν το κατάφερες ποτέ; Διαβάζεις, ακούς και έχεις δεχτεί ότι μπορεί και να έχει αποτελέσματα αλλά η κούραση, το άγχος και η πίεση της καθημερινότητας σε σπρώχνουν σχεδόν πάντα στον καναπέ. Τι θα έλεγες, αν υπήρχε ένα είδος Yoga που θα σε χαλαρώσει, θα σε βοηθήσει να καθαρίσεις το μυαλό σου από τη φασαρία και θα σε ξεκουράσει, όπως αν κοιμόσουν 3 ώρες;

Όσο καλό ακούγεται, άλλο τόσο αληθινό είναι και ακούσει στο όνομα Yoga Nidra. Δεν παίζει κανένα ρόλο αν είσαι νέα στη Yoga ή δεν έχεις καμία επαφή με το άθλημα.

Αρκεί να ξαπλώσεις στη στάση Shavasana, να κλείσεις τα μάτια σου και να ακολουθήσεις τη ροή του διαλογισμού που θα δεις στο video.

Δες το video και… sweet dreams!

Τι πρέπει να ξέρεις

Η yoga nidra έχει δομηθεί από τον Swami Satyanada Saraswati και είναι μια συστηματική μέθοδος που επιφέρει χαλάρωση σε όλα τα επίπεδα.

Είναι μια τεχνική όπου μαθαίνουμε να χαλαρώνουμε συνειδητά και πρόκειται για μια κατάσταση δυναμικού ύπνου. Ο όρος yoga nidra αποτελείται από δύο λέξεις, τη yoga που σημαίνει ένωση- επίγνωση και τη λέξη nidra  που σημαίνει ύπνος.

Ενώ το σώμα χαλαρώνει βαθιά, η επίγνωση παραμένει. Σε αυτήν την κατάσταση μεταξύ ύπνου και εγρήγορσης έχουμε την δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με την υποσυνείδητη και ασυνείδητη πλευρά του νου, επιτρέποντας σε αυτά τα περιεχόμενα να απελευθερωθούν ελεγχόμενα.

Μέσω της yoga nidra  γίνεται διαχείριση της  τριπλής έντασης, της έντασης που είναι συσσωρευμένη στο σώμα, το νου και τα συναισθήματα. Η σωματική ένταση αφορά στο σώμα και τις λειτουργίες του. Η συναισθηματική ένταση  αφορά σε καταπιεσμένα συναισθήματα και στο άγχος που σχετίζεται με τη δυαδικότητα των πραγμάτων, όπως πχ αγάπη και μίσος. Η νοητική ένταση αφορά σε όλες αυτές τις καταγραφές που συσσωρεύονται στο νου καθημερινά. Αν δεν χρησιμοποιούμε τεχνικές για την απομάκρυνση αυτών των συνεχόμενων καταγραφών και του άγχους που σχετίζεται με αυτές, έρχονται συχνά στην επιφάνεια επηρεάζοντας τη συμπεριφορά, το νου και το σώμα.

Μισή ώρα yoga nidra αντιστοιχεί με ύπνο διάρκειας 3 ωρών. Είναι πολύ χρήσιμο να ασκούμαστε το απόγευμα μετά το πέρας των κύριων δραστηριοτήτων μας ώστε να αποβάλλουμε την κούραση που έχει προέλθει από αυτές. Είναι επίσης μια διαλογιστική τεχνική η οποία μας εισάγει στην εσωτερίκευση, στην αποδέσμευση του νου από τα αντικείμενα των αισθήσεων, το οποίο είναι το πρώτο βήμα στην άσκηση στον διαλογισμό.

#Namaste

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post