7 απλοί τρόποι για ισορροπήσεις τις ορμόνες σου με φυσικό τρόπο

7 απλοί τρόποι για ισορροπήσεις τις ορμόνες σου με φυσικό τρόπο

Άγχος, κυκλοθυμικότητα, αϋπνίες, κούραση, προβλήματα βάρους, τριχόπτωση ή αυξημένη τριχοφυία, ημικρανίες, έλλειψη ερωτικής διάθεσης, λιπαρότητα ή ξηρότητα του δέρματος, ακμή, λιγούρες, προεμμηνορυσιακό σύνδρομο και χαμηλά ποσοστά γονιμότητας.

Αν τα συνηθέστερα συμπτώματα της ορμονικής ανισορροπίας σου ακούγονται περισσότερο από οικεία, τότε ήδη γνωρίζεις ότι κάτι δε πάει καλά με τις ορμόνες σου.

Αν θέλεις να τις ρυθμίσεις με τον πιο φυσικό τρόπο, η διατροφολόγος Steph Lowe, σου προτείνει 7 απλούς τρόπους να το επιτύχεις.

Για να φτιάξεις τα επίπεδα των ορμονών σου, χρειάζεται να:

  1. Αποφύγεις τη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα
  2. Πεις ναι στα τα καλά λιπαρά, όπως είναι για παράδειγμα η σαρδέλλα, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και το ωμό ελαιόλαδο.
  3. Αποφύγεις τις μεγάλες ποσότητες κρέατος και πουλερικών, ειδικά το επεξεργασμένο κρέας αλλά και τα αλλαντικά που είναι καρκινογόνα. Αν θέλεις να φας προτίμησε το βιολογικό και μαγείρεψέ το στην κουζίνα σου.
  4. Φροντίσεις να λαμβάνεις καθημερινά βιταμίνη C μέσω των εσπεριδοειδών και των πράσινων λαχανικών
  5. Αντικαταστήσεις το λευκό ψωμί με ολικής άλεσης
  6. Βοήθησεις την πέψη σου με προβιοτικά.
  7. Ξεκινήσεις την γυμναστική. Τα αποτελέσματα είναι θαυματουργά έστω και και αν γυμνάζεσαι για λίγη ώρα. Η τακτική άσκηση προκαλεί την απελευθέρωση ορμονών που ενισχύουν την καλή διάθεση, όπως είναι οι ενδορφίνες. Πήγαινε για ένα 20λεπτο τρέξιμο σε καθημερινή βάση ή δοκίμασε ακόμα ασκήσεις γιόγκας στο σπίτι που επίσης ενεργοποιούν την ορμονική παραγωγή.

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να συμβουλευτείς τον κατάλληλο γιατρό. Μαζί με την πολύτιμη βοήθεια του και τις παραπάνω συμβουλές – καλές συνήθειες θα έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα!

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post