Το 45 λεπτο πρόγραμμα που ακολουθεί η Influencer Λία Μπαρόλα

Το 45 λεπτο πρόγραμμα που ακολουθεί η Influencer Λία Μπαρόλα

Γυναίκα, μητέρα 2 παιδιών και σύζυγος, η Λία Μπαρόλα δεν διαφέρει από όλες εμάς τις σύγχρονες γυναίκες. Η καθημερινότητα της κυλάει στους ίδιους φρενήρεις ρυθμούς που κυλάει και η δική μας, χωρίς όμως να αποτελεί δικαιολογία για να μην γυμνάζεται.

Το σώμα της, παρόλο της δύο εγκυμοσύνες, είναι ένα από τα πιο όμορφα και fit που βλέπουμε στο instagram και αυτό οφείλεται όχι σε extreme δίαιτες ή εξειδικευμένα προγράμματα αλλά σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο και στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί. Και πριν βιαστείς να πεις “είναι Influencer για αυτό και προσέχει” να σου πούμε ότι για την ίδια η γυμναστική είναι τρόπος ζωής και όχι μια πράξη που της επιβάλλει κάποια κοινωνική επιταγή.

Όπως λέει η ίδια “Για εμένα είναι τρόπος ζωής. Γυμνάζομαι συστηματικά τα τελευταία 4 χρόνια χωρίς υπερβολές. Και παρόλο που ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και μοιρασμένος μεταξύ οικογένειας και δουλειάς, το γυμναστήριο είναι κάτι που δεν το αφήνω ποτέ έξω από το πρόγραμμά μου. Είναι η διέξοδος μου. Με βοηθάει να αποβάλλω το στρες, να μην σκέφτομαι τίποτα αλλά και να αισθάνομαι πιο όμορφα, όχι μόνομε το σώμα μου αλλά με τον ίδιο μου τον εαυτό.”.

Η συμβουλή της σε όλες όσες λένε πως δεν έχουν χρόνο; “Κορίτσια μου… τον χρόνο μας τον κανονίζουμε εμείς. Αφιερώστε μια ώρα (2-3 φορές την εβδομάδα ) για εσάς. Είναι κάτι που θα σας δώσει ενέργεια και μια καλύτερη, ποιοτική καθημερινότητα! Το πιο σημαντικό; Θα έχετε πραγματικά λίγο αλλά τόσο πολύτιμο χρόνο μόνο με τον εαυτό σας!”

Τι πρόγραμμα ακολουθεί

Ο Γιάννης Καλομοίρης, owner του Fit 4 life και trainer της Λίας μας αποκαλύπτει το πρόγραμμα που ακολουθεί!

“Η Λία γυμνάζεται χρόνια στο Fit4life και η γυμναστική πλέον της έχει γίνει τρόπος ζωής. Προπονείται τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα σε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα, ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες της. Λόγω της απαιτητικής της καθημερινότητας, ο χρόνος που μπορεί να διαθέσει είναι περιορισμένος.

Το πρόγραμμά της έχει διάρκεια 45 λεπτά και περιλαμβάνει ασκήσεις ορθοσωμίας και ενδυνάμωσης όλων των μυικών ομάδων. Έτσι, χρειάζονται μόλις λίγα λεπτά και μία προπόνηση τύπου cross training που στοχεύει στη γρήγορη καύση λίπους, για να διατηρεί ένα καλοσμιλευμένο σώμα.

Οι ώρες που γυμνάζεται είναι κυρίως πρωινές. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο, τη βοηθάει να κρατάει αστείρευτη την ενέργειά της καθ´όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Wearing: Cocomo Activewear | Shoes: Puma |Black Sneakers: Diesel

photographer: Bill Patrick

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post