Αυτά είναι τα λαχανικά που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη

Αυτά είναι τα λαχανικά που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη

Ξέρεις ότι εκτός από την ζωική πρωτεΐνη (κόκκινο κρέας, πουλερικά, αβγά, γάλα, τυρί, γιαούρτι) που αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή, υπάρχει και η φυτική που συναντάται σε φρούτα, λαχανικά και όσπρια;

Η φυτική πρωτεΐνη έχει υψηλότερη βιολογική αξία συγκριτικά με την ζωική προσφέροντας πολλαπλά μακροχρόνια οφέλη για τον οργανισμό σου! Η αύξηση λήψης των φυτικών πρωτεϊνών είναι ιδανική επιλογή για μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Όμως ποια είναι τα λαχανικά που πρέπει να επιλέξεις;

Σου ετοιμάσαμε τη λίστα για να ξέρεις ποια είναι αυτά!

Λαχανικά και πρωτεΐνη

Αρακάς (100 γρ.)
5 γρ. πρωτεΐνης, 5 γρ. φυτικές ίνες, 3,3 γρ. υδατάνθρακες και 81 θερμίδες (Kcal).

Μανιτάρια (100 γρ.)
3,1 γρ. πρωτεΐνης, 1 γρ. φυτικές ίνες, 3,3 γρ. υδατάνθρακες και 22 θερμίδες (Kcal).

Σπανάκι (100 γρ.)
2,9 γρ. πρωτεΐνης, 2,2 γρ. φυτικές ίνες, 3,6 γρ. υδατάνθρακες και 23 θερμίδες (Kcal).

Μπρόκολο (100 γρ.)
2,8 γρ. πρωτεΐνης, 2,6 γρ. φυτικές ίνες, 7 γρ. υδατάνθρακες και 33 θερμίδες (Kcal).

Σπαράγγια (100 γρ.)
2,2 γρ. πρωτεΐνης, 2 γρ. φυτικές ίνες, 3,9 γρ. υδατάνθρακες και 20 θερμίδες (Kcal).

Αγκινάρες (100 γρ.)
2,2 γρ. πρωτεΐνης, 5 γρ. φυτικές ίνες, 3,9 γρ. υδατάνθρακες και 47 θερμίδες (Kcal).

Καλαμπόκι (100 γρ.)
2,1γρ. πρωτεΐνης, 1 γρ. φυτικές ίνες, 10,4 γρ. υδατάνθρακες και 59 θερμίδες (Kcal).

Αβοκάντο (100 γρ.)
2 γρ. πρωτεΐνης, 7 γρ. φυτικές ίνες, 9 γρ. υδατάνθρακες και 160 θερμίδες (Kcal).

Κουνουπίδι (100 γρ.)
1,9 γρ. πρωτεΐνης, 2 γρ. φυτικές ίνες, 5 γρ. υδατάνθρακες και 24 θερμίδες (Kcal).

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post