Μαρούλι: 5 εύκολες συνταγές για να το δεις με άλλο μάτι!

Μαρούλι: 5 εύκολες συνταγές για να το δεις με άλλο μάτι!

Το μαρούλι είναι κάτι σαν τον καλύτερο μας φίλο που όσο και αν τον αγαπάμε κάποια στιγμή δεν τον αντέχουμε άλλο. Αν και είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας διατροφής και βασικό υλικό για τις σαλάτες μας, όλες έχουμε φτάσει σε σημείο να πούμε “όχι άλλο”. Για αυτό και βρήκαμε 5 εύκολες και θρεπτικές συνταγές για να το δεις με άλλο μάτι!

Σούπα

Μπορεί να μην το έχεις σκεφτεί ποτέ και να το έχεις δει μόνο στη μαγειρίτσα, αλλά αυτή η σούπα πραγματικά θα σε εκπλήξει ευχάριστα! Σε μια κατσαρόλα, σωτάρεις 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο, στη συνέχεια προσθέτεις 1 φλιτζάνι από ψιλοκομμένα καρότα και σέλινο μέχρι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια προσθέτεις 6 φλιτζάνια νερό, 1 κουταλιά της σούπας ζωμό λαχανικών και 1 φλιτζάνι μαύρα φασόλια. Σιγοβράζεις χωρίς να σκεπάσεις την κατσαρόλα. Ανακατεύεις ανά διαστήματα μέχρι να βράσουν τα φασόλια. Προσθέτεις 1 ματσάκι ψιλοκομμένο μαρούλι και μαγειρεύεις μέχρι να μαλακώσει.

Smoothie

Ρίξε στο μίξερ 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο λάχανο, 1 μπανάνα ψιλοκομμένη κατεψυγμένη, 1/3 από ένα αβοκάντο, 1 φλιτζάνι κεφίρ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και 1 φύλλο stevia, μέχρι η επιθυμητή υφή να επιτευχθεί.

Μία σαλάτα για όλες τις ώρες

Ανακάτεψε 1 ματσάκι ψιλοκομμένο μαρούλι με 1 κουταλάκι του γλυκού λάδι καρυδιάς. Συνδύασε με ½ φλιτζάνι ρεβίθια, 1 κουταλάκι του γλυκού ταχίνι, χυμό λεμονιού, και ψητό κοτόπουλο ψιλοκομμένο.

Το ήξερες; Ένα φλιτζάνι μαρούλι περιέχει έξι φορές την ημερήσια αξία της βιταμίνης Κ, η οποία βοηθά στην πήξη του αίματος και την υγεία των οστών;

Chips

Αφαιρείς το κοτσάνι από 1 ματσάκι κατσαρό μαρούλι και τυλίγεις τα φύλλα σε μικρές μπουκίτσες. Απλώνεις το κατσαρό λάχανο πάνω στο ταψί και πασπαλίζεις με 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο και 1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι σε όλο το ταψί. Ψήνεις στους 200 ° C για 25 λεπτά, γυρίζοντας τα τσιπς κάθε 10 λεπτά.

Pesto

Σε ένα μίξερ, ρίξε 2 φλιτζάνια κομμένο μαρούλι, ½ φλιτζάνι κάσιους, ¼ φλιτζάνι ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού, και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυρί παρμεζάνα, 2 κουταλιές της σούπας ξύδι βαλσάμικο και 1 σκελίδα λιωμένο σκόρδο μέχρι η επιθυμητή σύσταση να επιτευχθεί. Προσθέτεις αλάτι και πιπέρι στο τέλος και είναι έτοιμο!

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post