Πώς δε θα πάρεις ούτε ένα κιλό αυτό το Φθινόπωρο

Πώς δε θα πάρεις ούτε ένα κιλό αυτό το Φθινόπωρο

Ας συμφωνήσουμε όλες μας ότι συνήθως το Φθινόπωρο και τα φύλλα που πέφτουν, τα κιλά μας ανεβαίνουν.

Ακόμη και αν ακολουθείς πιστά το πρόγραμμα γυμναστικής σου, η διατροφή σου είναι αυτή που παίζει το πιο σημαντικό ρόλο για να διατηρήσεις τη φόρμα σου! Ναι, το παραδέχομαι είναι δύσκολο, ειδικά τώρα που ο καιρός σε προδιαθέτει να περάσεις τα weekends χουχουλιασμένη στον καναπέ παρέα με το Netflix και junk food, αλλά αν δε θέλεις να κάνεις διπλό κόπο την άνοιξη και να αποφύγεις το γυμνασμένο σου κορμί να μετατραπεί σε έναν εφιάλτη, δώσε βάση στα παρακάτω τα tips.

Πες όχι στα fast food

Τα φαγητά από fast food τηγανίζονται σε πολλά λιπαρά και όλα τα κρέατα έχουν παχυντικές σάλτσες και σως. Και ναι, όσο και αν μας αρέσουν, δε πρόκειται να μας βοήθησουν να παραμείνουμε fit μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. Εάν παρασύρεσαι εύκολα – ποια δε θέλει να απολαύσει μια φθινοπωρινή μέρα στο σπίτι παρέα με πίτσα και την αγαπημένη της σειρά στο Netflix– φρόντισε να έχεις στο σπίτι υλικά για να φτιάξεις το δικό σου “Junk Food”. Μία πίτσα με βάση την τορτίγια, γαλοπούλα, μανιτάρια και τυρί με χαμηλά λιπαρά, θα είναι έτοιμη σε 5 λεπτά και πραγματικά θα είναι πεντανόστιμη!

Πες “ναι” στις σούπες

Οι σούπες είναι εύκολες στην παρασκευή τους, αν και θέλουν λίγο παραπάνω χρόνο, και ιδανικές για τις κρύες μέρες. Μην σκεφτείς να επιλέξεις τις έτοιμες, που αν και είναι ένα πολύ γρήγορο σνακ, δεν είναι πάντα η πιο υγιεινή επιλογή. Ο λόγος; Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, σε αντίθεση με τις σπιτικές σούπες που είναι ο τέλειος τρόπος για να ελέγξεις την πρόσληψη νατρίου και το βάρος σου. Απέφυγε επίσης τις σούπες με βάση την κρέμα γάλακτος και αντί αυτών επιλέξτε με ζωμό κότας ή λαχανικών.

Μην το παρακάνεις με τα γλυκά

Εντάξει, τώρα ξέρω ότι σου βάζω δύσκολα αλλά πρέπει! Θέλει και κόπο αλλά και τρόπο για να μην καταλήξεις να φας όλο το κουτί με τα μπισκότα ή εκείνες τις σοκολάτες που έχεις χωμένες στο ντουλάπι! Δοκίμασε να αντικαταστήσεις τα γλυκά με ένα μπωλ από άπαχο ελληνικό γιαούρτι, φρούτα πλούσια σε ίνες, ξηρούς καρπούς και λίγο μέλι. Αν πάλι θέλεις επειγόντως σοκολάτα, επέλεξε αυτές που έχουν πάνω από 70% περιεκτικότητα σε κακάο!

Κράτα λογαριασμό στην ποσότητα της ζάχαρης

Από τον Οκτώβριο μέχρι τον Ιανουάριο, τα κεράσματα με ζάχαρη βρίσκονται σε κάθε “στροφή”. Έτσι, όσο και αν φαίνεται απλό, αξίζει την υπενθύμιση: κράτα λογαριασμό στο πόση ζάχαρη καταναλώνεις. Δεν υπάρχει περιορισμός γλυκών, cake και μπισκότων που σερβίρονται πάρτυ ή στο γραφείο αυτούς τους μήνες, και πιθανότατα να χάσεις το λογαριασμό και να φορτωθείς περιττές θερμίδες, άρα και κιλά!

Follow:
Maria Kofidou
Maria Kofidou

Find me on: Web | Instagram | Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post