Η απώλεια βάρους ξεκινάει με αυτό το πρωινό!

Η απώλεια βάρους ξεκινάει με αυτό το πρωινό!

Έχεις ακούσει πολλές φορές πως το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι το πιο σημαντικό. Έχεις ακούσει, όμως, ότι είναι αυτό που μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος; Σύμφωνα με τους διατροφολόγους το πρωινό είναι αυτό που βοηθάει στη διατήρηση του βάρους αλλά και στην απώλεια κιλών.

Δες ποιο είναι το ιδανικό πρωινό που προτείνουν

Θερμίδες: Καταρχάς ένα καλό πρωινό πρέπει να έχει από 300 έως 350 θερμίδες αν θέλεις να χάσεις βάρος ή 350-400 αν γυμνάζεσαι.

Πρωτεΐνη: Το 15-20% (δηλαδή 13-20 γραμμάρια) του πρωινού σου πρέπει να περιέχει πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη είναι αυτή που θα σε κρατήσει χορτάτη για περισσότερο. Αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα, ξηροί καρποί και δημητριακά ολικής άλεσης είναι από τις τροφές που περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη .

Λιπαρά: Το 30-35% (δηλαδή 10-15 γραμμάρια) του πρωινού σου πρέπει να είναι λιπαρά. Εννοείται πως όταν λέμε λιπαρά εννοούμε τα καλά όπως είναι το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο κλπ.

Υδατάνθρακες: Το 45-55% (δηλαδή 40-55 γραμμάρια) του πρωινού σου πρέπει να είναι υδατάνθρακες. Προτίμησε δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά.

Φυτικές Ίνες: Σίγουρα τουλάχιστον το 6% του πρωινού σου πρέπει να περιέχει φυτικές ίνες. Μπορείς αν θέλεις να φας και παραπάνω αρκεί να μην σε ενοχλήσει στο πεπτικό σου σύστημα. Τα κεράσια, τα αχλάδια, τα μήλα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής άλεσης μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου.

Ζάχαρη: Όσο για το πόση ζάχαρη πρέπει να τρως, καλό είναι να μην ξεπερνάς τα 6 γραμμάρια πράγμα που είναι πρακτικά ενάμιση κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη (λευκή ή καστανή) ή μέλι.

Χρόνος: Η πιο καλή ώρα για να φας το πρωινό σου είναι 30-60 λεπτά από τη στιγμή που θα ξυπνήσεις. Αν σου είναι δύσκολο να φας ένα ολόκληρο πρωινό με το που θα σηκωθείς από το κρεβάτι, μπορείς να το χωρίσεις στη μέση. Φάε κάτι από όλα τα παραπάνω με το που θα σηκωθείς και άφησε το υπόλοιπο πρωινό για λίγο αργότερα που θα έχεις ξυπνήσει για τα καλά.

Aν είσαι fan της πρωινής προπόνησης καλό θα είναι να τρως πριν τις τροφές που περιέχουν υδατάνθρακα ενώ τις πιο πρωτεϊνούχες τροφές αμέσως μετά την προπόνηση.

Follow:
Fit Girls Team
Fit Girls Team

Find me on: Instagram

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Never Miss A Post